Od roku 2015 vychováváme novou generaci odborníků na marketing.
Marketéry, kteří využívají digitální nástroje a přemýšlejí strategicky, v souvislostech a taky mají motivaci a chuť posouvat nejen sebe, ale i svět okolo.
Chceme, aby se absolventi mohli o znalosti získané v Digisemestru opřít, ať už se rozhodnou podnikat, pro práci v agentuře nebo mimo marketing. V lokální firmě, B2B prostředí, SaaS společnosti či e-shopu.
Původně jsme Digisemestr budovali hlavně pro studenty. Často pro ně byl odrazovým můstkem k první práci v marketingu. Dnes jsou mezi účastníky i lidé, kteří praxi mají. Digisemestr jim pomáhá utřídit si znalosti, osvojit si nové trendy nebo třeba udělat úplný restart kariéry.
Od roku 2015 prošlo Digisemestrem přes 1 700 studentů. Někteří z nich dnes řídí marketing velkých značek, mají vlastní agenturu nebo vybudovali úspěšné firmy.
Mezi absolventy Digisemestru patří Iveta Šplíchalová (CMO Donio), Jana Daniela Šabatková (Marketing Director House of Lobkowitz), Petr Handlíř (majitel úspěšné agentury), Václav Staněk (zakladatel VASKY) nebo Martin Bernátek (zakladatel firmy Ovečkárna).
Digisemestr jsme založili v roce 2015. Chtěli jsme vybudovat vzdělávací program, kde bude vždy na prvním místě kvalita a reálný přínos pro studenty.
Chceme, aby byl Digisemestr co nejdostupnější. I proto jeho obsah streamujeme a pro studenty máme speciální cenu.
Zároveň si ale od prvního ročníku pečlivě vybíráme:
Na Digisemestru přednášejí čeští, slovenští a dnes už i světoví experti (nejen) na digitální marketing. A každý rok posouvají laťku výuky o kus dál.
Ano, vybíráme si i vás, naše studenty. Letos vás bude jen 200. Nezajímá nás, kolik vám je, vaše vzdělání nebo povolání. Jde nám o vaši motivaci a chuť se učit.
Denně na nás útočí desítky nových postupů, frameworků, AI nástrojů, které “zaručeně mění celé odvětví”. Tvrdí to jejich tvůrci. Umět oddělit zrno od plev je jedna z největších výzev, které dnes marketéři čelí. I o tom mluví Jindra Fáborský, zakladatel Digisemestru, v podcastu. Poslechněte si ho také na Spotify nebo Apple Podcastech.
Přemýšlíš, jestli se přihlásit na Digisemestr 2024? Podívej se na přednášku, která ti nastíní, jaká je úroveň našich přednášejících i hloubka obsahu.
Koncentrované know-how z praxe. Od nejlepších lektorů v oboru. V podobě stovek hodin výukových videí ve špičkové audiovizuální kvalitě. Učit se konkrétní obor digitálního marketingu teď můžeš kdykoli a kdekoli.
Akce, která v roce 2013 přepsala vnímání vzdělávacích konferencí v Česku. V únoru 2024 jsme se po 5 letech znovu potkali živě - do Brna přivezli největší jména světového marketingu a přilákali 1200+ seniorních marketérů.
Marketing Festival s.r.o.
Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno
IČ 01646486
info@digisemestr.cz