12 sobot, 50+ lektorů a nepočítaně informací, které tě posunou o pořádný kus dál. To je ve zkratce program letošního ročníku. Postavený s důrazem na strategii, kontext, ale i s ohledem na aktuální potřeby trhu. Kombinujeme odborníky z agentur, na volné noze i in-house týmů. Ukazujeme příklady z e-commerce, B2B i úspěšných start-upů. Zkrátka, je na co se těšit!
Digitální marketing v souvislostech
PártyZnačky v digitálním věku
KonzultaceMarketingová komunikace a kreativita
PártyOd výzkumu po marketingovou strategii
Obsahový marketing
SEO: Jak získat maximum z vyhledávačů
Nákup digitální reklamy #1 (Google, Seznam)
Nákup digitální reklamy #2 (Meta Ads, další platformy a sítě)
Párty KonzultaceKomunikace na sociálních sítích
Datový přístup k marketingu a webová analytika
Zákazník a uživatel v centru zájmu: Od UX k CX
AI v marketingu a marketingové nástroje
PártyPrvní týden bude o sebevědomém vstupu do oboru a sjednocení terminologie. Pochopíte, co je a co není marketing, marketingová strategie i taktika. Zorientujete se v prioritách, rozdílech mezi B2B a B2C marketingem. Nudné teorie se nebojte, lektoři sáhnou po příkladech z praxe. Věříme, že hned první setkání vás obrovsky nakopne do celého studia. To nezní špatně ne?
Prezenční studium
28. 9. 2024 10:00
28. 9. - 4. 10.
28.9.2024 od 19:00
28. 9. - 4. 10.
Každý rok začínáme Digi večírky na první sobotě. Kdy je lepší příležitost se seznámit s ostatními studenty a studentkami než právě hned ze startu?
Značka a její budování. To je základní disciplina marketingu. Podle některých marketérů brand a brandbuilding marketing dokonce přesahují. Po tomhle “značkovém” sobotním dostaveníčku budete mít v ruce jednoznačné argumenty, proč do značky investovat. A především: Budete vědět, jak a kudy na to.
Prezenční studium
5. 10. 2024 10:00
5. 10. - 11. 10. 2024
5. 10. 2024 10:00
Lektoři:
5. 10. - 11. 10. 2024
Digisemetr je z velké části právě o marketingové komunikaci. A ta stojí (a často bohužel padá) s kreativou. Dobrou kreativou. Zjistíte, jak v sobě kreativitu pro její přípravu probudit, a inspirujete se velkým množstvím reklamních kampaní. Podařených i nepovedených. Velkých, ale i malých značek.
Prezenční studium
12. 10. 2024 10:00
12. 10. - 18. 10. 2024
19:00
12. 10. 2024 10:00
Lektoři:
12. 10. - 18. 10. 2024
Přednáškou tato sobota končit nebude! Pub kvíz zařazujeme do programu Digisemestru poprvé. Přijďte se pobavit a ověřit si znalosti nejen z marketingu!
Dvakrát měř, jednou řež! V případě marketérů možná spíš: “Řeš!” Ať už řežou do značky, nebo řeší, jak uchopit kampaň a rozložit investice do marketingu. A co myslíte, jde jim to? Upřímně, obvykle ne. Výzkum je jednou z nejvíce podceňovaných částí marketingu. I proto si na něj posvítíme a vy zjistíte, jak ho uchopit, a především, co si z něj odnést.
Prezenční studium
19. 10. 2024 10:00
19. 10. - 25. 10. 2024
19. 10. 2024 10:00
Lektoři:
19. 10. - 25. 10. 2024
Obsahový marketing je další strategická disciplína, které věnujeme samostatnou sobotu. Dozvíte se, jakou roli má obsah v marketingovém mixu. Zjistíte, proč a jak ho v dnešní době tvořit a jak při tom využít AI. A společně se mrkneme i na tzv. creator economy, tedy monetizaci osobního obsahu.
Prezenční studium
26. 10. 2024 10:00
26. 10. - 1. 11. 2024
26. 10. 2024 10:00
Lektoři:
26. 10. - 1. 11. 2024
SEO. To je plno mýtů a taky neuvěřitelně dynamický obor, ve kterém je zásadní strategie a prioritizace. A právě touto optikou se na vyhledávače podíváme. Zjistíte, co se v roce 2024 vyplatí dělat, do čeho vkládat čas, peníze a úsilí. Jak nad SEO přemýšlet a jak ho vyhodnocovat. A naučíte se i základní technické dovednosti.
Prezenční studium
2. 11. 2024 10:00
2. 11. - 8. 11. 2024
2. 11. 2024 10:00
Lektoři:
2. 11. - 8. 11. 2024
Právě sem velmi často proudí největší množství peněz z onlinemarketingového rozpočtu. A naše ambice nejsou menší, než abyste nad nákupem digitální reklamy začali přemýšlet strategicky, byznysově. Naučíte se maximum o nákupu PPC reklam ve službách Google Ads a Seznam Sklik. A osvojíte si i základní technické dovednosti.
Prezenční studium
9. 11. 2024 10:00
9. 11. - 15. 11. 2024
9. 11. 2024 10:00
Lektoři:
9. 11. - 15. 11. 2024
Navazujeme na předchozí sobotu. A vy si rozšíříte know-how o Meta Ads, tedy o reklamě na Facebooku a Instagramu.
Pokračujeme v digitální reklamě. Tentokrát strávíme nejvíc času uvažováním o Meta Ads, tedy primárně reklamě na Facebooku a Instagramu. Znovu se zamyslíme nad strategií nákupu reklamy. Budeme umět uvažovat nad brandovou a výkonnostní reklamou jako nad spojenými nádobami.
Prezenční studium
16. 11. 2024 10:00
16. 11. - 22. 11. 2024
16. 11. od 19:00
16. 11. 2024 10:00
Lektoři:
16. 11. - 22. 11. 2024
Na naší další párty si můžete zahrát bowling nebo vyzkoušet golfový simulátor. Přijďte si zahrát, pobavit se a strávit fajn čas s lektory i spolužáky!
Digitální reklama je obrovsky důležité téma. A proto mu věnujeme konzultační brunch, kde se lektorů budete moci zeptat na cokoliv ohledně Meta Ads, Google Ads, Seznam Skliku nebo nákupu reklamy na dalších platformách a sítích.
Vezmeme si to co už umíme z min. týdnů a rozšříme o sociální sítě. Budeme chápat, co nám mohou přinést, jak k nim přistoupit, plánovat, které sítě vybrat, co a jak na nich komunikovat. Budeme chápat sítě v širším kontextu celé komunikace. Porozumíme aktuálním trendům a spolupráci s influencery.
Prezenční studium
23. 11. 2024 10:00
23. 11. - 29. 11. 2024
23. 11. 2024 10:00
Lektoři:
23. 11. - 29. 11. 2024
Data jsou dalším pilířem moderního marketingu. A my se pokusíme naučit maximum o tom, co je skutečně užitečné a nad čím můžete klidně mávnout rukou. Budeme mít slušný základ v Google Analytics 4 a Google Tag Mangeru. Budeme umět dělat základní rozhodnutí, i si technicky naklikat základní měření.
Prezenční studium
30. 11. 2024 10:00
30. 11. - 6. 12. 2024
30. 11. - 6. 12. 2024
Někdy se stává, že marketéři pro samé stromy nevidí les. Digitální marketing je plný tolika buzzwordů, které odvádí pozornost, až někdy zapomeneme na to, kdo je vlastně středobodem celého snažení. Spokojený zákazník. My se naučíme chápat, měřit a optimalizovat jeho zkušenost.
Prezenční studium
7. 12. 2024 10:00
7. 12. - 13. 12. 2024
7. 12. - 13. 12. 2024
Ať už se nám to líbí nebo ne, AI zkrátka mění pravidla hry v mnoha oblastech digitálního marketingu. A my to vezmeme jako příležitost. V posledním týdnu se vybavíme desítkami vychytávek, které vám pomohou dělat vaší práci lépe a více efektivně.
Prezenční studium
14. 12. 2024 10:00
14. 12. - 20. 12. 2024
14. 12. od 19:00
14. 12. - 20. 12. 2024
Každý ročník Digisemestru ukončujeme závěrečným večírkem. Tentokrát na naší goodbye párty vystoupí duo Malalata a nebude chybět ani DJ!
Marketing Festival s.r.o.
Renneská třída 393/12, Štýřice, 639 00 Brno
IČ 01646486
info@digisemestr.cz