Každý student projde dvěma školeními

V minulých letech jsme zkoušeli různé varianty, jak studenty Digisemestru naučit praktické dovednosti. Pořádat workshopy v malých skupinách, když Digisemestr studuje 250 studentů, je extrémně náročné, ale zároveň naprosto klíčové.

Letos zkoušíme nový přístup – chceme, aby každý student prošel dvěma robustními školeními. Cílem bude naučit se ovládat a pracovat s PPC systémy Google Adwords, Seznam Sklik, Facebook Ads ale také s nástroji jako je ROI Hunter nebo PPCBee. Úspěšní absolventi školení získají námi garantovaný certifikát podepsaný lektorem.

Školení PPC reklamy

Cílem tohoto školení je osvojit si základy ovládání, správy a optimalizace kampaní v nejrozšířenějších PPC systémech: Google Adwords a Seznam Sklik. Součástí výuky budou kampaně ve vyhledávání, stejně jako display a remarketing kampaně. V případě zbylého času budou probrány také Google Shopping kampaně pro internetové obchody.

Osnova:

  1. Typy kampaní, návrh struktury účtu
  2. Založení a první nastavení reklamního účtu Google Adwords a Seznam Sklik
  3. Založení, správa a optimalizace vyhledávacích kampaní
  4. Založení, správa a optimalizace display kampaní
  5. Založení, správa a optimalizace display remarketingových kampaní
  6. Bidovací strategie, automatizace, rozšířené možnosti
  7. Shopping kampaně

Lektoři kurzu:

Karel Rujzl

Karel Rujzl

LinkedIn Twitter

Karel žije internetovým marketingem. Jako špičkový expert na PPC se specializuje na správu kampaní velkých a středních internetových obchodů. Rád pracuje například s Google Tag Managerem a Facebook Ads.

Petra Větrovská

Petra Větrovská

LinkedIn Twitter

Petra se na volné noze specializuje na správu kampaní pro e-commerce klienty, analýzy PPC kampaní a mentoring inhouse týmů už přes 5 let. Působí jako Google Certified Trainer a školí v certifikační akademii Google AdWords. Je autorkou průvodce PPC reklamou Zaklik.cz.

Matěj Nosál

Matěj Nosál

LinkedIn Twitter

Matěj pochází z brněnské dílny na markeťáky, z igloonetu, kde vedl tým PPC specialistů. Je také od počátku členem organizačního týmu Marketing festivalu. Nyní je na volné noze a hledá nová dobrodružství.

Školení reklamy na Facebooku

Cílem školení je naučit se vytvořit reklamu na Facebooku. Není to jen o klikání, naučíte se na reklamu koukat z jiných úhlů a hlavně o ní přemýšlet jinak než doposud. Ukážeme si krok za krokem, jak reklamu vytvořit, jak ji optimalizovat a jak ji vyhodnotit. Cílem není obsah a fanoušek, ale košík a zisk!

Osnova:

  1. Nastavení Facebooku a reklamního účtu
  2. Založení reklamní kampaně a všechny možnosti cílení
  3. Remarketing
  4. Nastavení dynamických reklam
  5. Správa kampaní s cílem výkonu i podpory brandu
  6. Vyhodnocení a optimalizace reklam

Lektoři kurzu:

Honza Bartoš

Honza Bartoš

LinkedIn Twitter

Specialista na Facebook výkonnostní a dynamickou reklamu. Zkušenosti získává od roku 2011 a to je už nějaký pátek. Klientům pomáhá se strategií, tvorbou a správou reklamních kampaní, kterých má za sebou už stovky.

Jan Pátek

Jan Pátek

LinkedIn Twitter

Honza v online agentuře Business Factory (Facebook Marketing Partner a Google Partners) od roku 2012 vede team marketingových specialistů, kteří se starají českým i zahraničním klientům o reklamní kampaně v objemu, který přesahuje roční rozpočet 100 milionů korun. Od úplného začátku se podílí tvorbě na reklamní platformy ROI Hunter a magazínu Newsfeed.cz

Veronika Jozifová

Veronika Jozifová

LinkedIn

Veronika se věnuje facebookovýcm kampaním od roku 2011. Za tu dobu má na svém kontě řadu zkušeností nejen se správou kampaní, ale i jako lektorka in-house týmů. Hrdě se hlásí ke značce freelancer, ačkoli si na pár let odskočila do brněnské agentury igloonet, kde se starala o výkonnostní kampaně i rozvoj nově vznikajícího týmu.

Nenech si ujít studium Digisemestru!